Facilitaire dienstverlening

Backoffice uitbesteden in de facilitaire dienstverlening

Voor veel organisaties is de afdeling Facilitaire Dienstverlening de hoeksteen van het bedrijf. Steeds meer ondernemingen zien ook in dat deze dienstverlening veel verder reikt dan louter ‘ondersteuning’  en een belangrijke bijdrage levert aan het wel en wee van de medewerkers en bewoners. Van catering en schoonmaak tot beveiliging en receptie-dienstverlening: facilitair management is in veel organisaties onmisbaar en wordt dan ook kritisch bekeken. Het moet goed zijn.

De roep om goed facilitair personeel groeit. En dan hebben we het niet alleen over de juiste diploma’s, de aard van het werk vraagt ook om andere kwaliteiten. Inlevingsvermogen, kennis van digitale programma’s, dienstverlening; van facilitaire managers en medewerkers wordt een brede kennis en enorme inzet verwacht. Zulke mensen moet u wel vinden.

Schoenmaker blijf bij uw leest.

U wilt zich vanzelfsprekend richten op uw kernactiviteiten en niet op zaken die niet tot uw core business behoren. Een goed onderhouden netwerk is een ‘must’ om zowel de opdrachten als de juiste mensen binnen te halen. Het zijn allemaal werkzaamheden die tijd en energie eisen en die u  dan ook beter kunt uitbesteden aan een gespecialiseerde partij. Payoffice kan u ondersteunen bij het verzorgen van uw backoffice. Denkt u hierbij aan:

  • Het opstellen van jaaropgaven;
  • Arbeidscontracten opstellen;
  • Verzorgen van de maandelijkse loonbetalingen;
  • Doorbetaling van salaris bij ziekte;
  • Ondersteuning bij onverhoopte ontslagprocedures;
  • Bijhouden van wets- en CAO-wijzigingen;
  • Verzekeringen bij arbeidsongeschiktheid.

Tijdwinst en kostenbesparing

Ons moderne en op maat gebouwde softwarepakket levert tijdwinst én kostenbesparing op. Dat is hét voordeel van backoffice uitbesteden in de facilitaire dienstverlening. Uw uitzendkrachten geven snel en accuraat hun gewerkte uren online aan ons door en kunnen relevante documentatie inzien. Payoffice verzorgt vervolgens de uitbetaling en de administratie. Payoffice beschikt bovendien over de meest actuele kennis van geldende wet- en regelgeving zodat u met vragen altijd op ons terug kunt vallen.

Kennis maken?

Benieuwd waarmee wij u nog meer kunnen ondersteunen? Vraag een vrijblijvend gesprek aan! U kunt telefonisch contact opnemen 040 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. De specialisten van Payoffice vertellen u graag meer over de vele voordelen van backoffice ondersteuning!