Alkmaar

Uw backoffice uitbesteden in Alkmaar

Met inmiddels bijna 110.000 inwoners is Alkmaar een geliefde woon- en werkplek voor jong en oud. Er is het helé jaar door veel te doen, het historische centrum is oergezellig en op sportief gebied heeft de Noord-Hollandse plaats ene plek in de top van Nederland gevonden. Bovendien verlaten veel hoofdstedelingen Amsterdam om in de prettige rust van Alkmaar te wonen en te werken.

Uw uitzendkrachten onder de pannen

Van heinde en verre komt men het geluk beproeven in en om de oude binnenstad.  En de trek naar de grote stad neemt dan weliswaar iets af, het blijft voor (tijdelijke) arbeidskrachten van groot belang dat alles tot in detail is geregeld. Concurrentie ligt per slot van rekening op de loer. Een betrouwbare backoffice-ondersteuning komt daarbij uitstekend van pas.

Payoffice B.V. biedt u op een efficiënte en professionele manier ondersteuning, bijvoorbeeld bij uw loon- en salarisadministratie. Wij nemen de werknemers van u over en dat betekent veel minder zorgen, flinke tijdwinst en meer slagkracht om uw eigen doelstellingen te behalen. U heeft geen omkijken meer naar de administratie maar u heeft de touwtjes wél stevig in handen.

Richt je op je eigen core business

Als u kiest voor onze backoffice ondersteuning, houdt u meer tijd over uw kerntaken. In een geheel vrijblijvend onderhoud bekijken we samen wat Payoffice nog meer voor u kan betekenen. Zo maakt u straks bijvoorbeeld gebruik van onze uitgebreide kennis op backoffice-gebied en onze efficiënt geregelde administratie. En dat alles voor een zeer aanvaardbaar tarief. En we kunnen nog veel meer voor u betekenen:

  • Contracten met uitzendkrachten opstellen en bewaken;
  • Het verzorgen van uw jaaropgaven
  • Advies en ondersteuning bij langdurig ziekte en ontslagprocedures;
  • Uren-, loon- en salarisadministratie;
  • Informatie over mogelijke arbeidsovereenkomsten;
  • Verwerking cao- en wetswijzigingen.

Gemak dient de mens

Ons moderne eigen softwarepakket, dat u geheel nar eigen wens in kunt delen, levert u tijdwinst én kostenbesparing op. Uitzendkrachten geven snel en accuraat hun gewerkte uren online aan óns door en kunnen relevante documentatie inzien. Payoffice verzorgt vervolgens hun uitbetaling en de bijbehorende salaris- en loonadministratie . Onze NEN 4400-1 certificering toont aan dat dat onze financiële zaken goed op orde zijn.

Backoffice uitbesteden in Alkmaar

Wilt u ook meer weten over wat backoffice ondersteuning voor uw bedrijf in Alkmaar kan betekenen? Neem dan contact op met Payoffice B.V. Telefonisch 040 – 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. Graag bespreken wij met u welke diensten wij nog meer kunnen bieden.