De backoffice uitbesteden in Aalsmeer?
Aalsmeer is wereldwijd vooral bekend om bloemen. Heel veel bloemen. Iedere dag wisselen er 43 miljoen bloemen en 5 miljoen planten van eigenaar en met 775.000 m2 vloeroppervlak is het de grootste veiling ter wereld. Dat vertaalt zich ook in het aantal arbeidskrachten. Er is plek voor 2600 vaste en tijdelijke arbeidskrachten! Dat vereist van diverse uitzendbureaus veel tijd en energie.
Uw backoffice uit handen geven
Het is vooral voor tijdelijke arbeidskrachten van groot belang dat alles tot in detail is geregeld. Een betrouwbare backoffice-ondersteuning komt daarbij uitstekend van pas. Payoffice B.V. biedt u op een efficiënte en professionele manier ondersteuning bij uw loon- en salarisadministratie . We kunnen, indien dat wenselijk is, zelfs de lonen voorschieten. Dat betekent veel minder zorgen, flinke tijdwinst en meer slagkracht om uw uitzendkrachten tevreden te houden. Concurrentie ligt per slot van rekening op de loer. Als u kiest voor onze backoffice ondersteuning houdt u meer tijd over uw kerntaken. En er zijn nog meer voordelen van backoffice uitbesteden:
- Je hebt minder (vast) personeel nodig voor de algehele organisatie van je uitzendbureau, wij nemen je veel werk uit handen.
- Je hebt je financiën snel, eenvoudig en goed op orde. Wij verzorgen zaken zoals de urenbriefjes, loonuitbetalingen en facturering aan opdrachtgevers. Je hoeft ook geen financiële reserve te hebben om loon aan uitzendkrachten voor te schieten, omdat opdrachtgevers nou eenmaal altijd later betalen.
- Jij kan je volledig richten op waar je goed in bent: het koppelen van vraag en aanbod. Zo ben je een volwaardige en betrouwbare partner zijn voor zowel opdrachtgever als werknemer.
- Je hebt geen groot kantoorpand nodig. Je kunt zelfs, zeker in het begin, volstaan met een telefoon en laptop aan de keukentafel.
- Je hoeft je niet te verdiepen in alle juridische zaken die het werken met (tijdelijk) personeel met zich meebrengt.
- We delen graag onze kennis van de uitzendbranche met al haar kansen en valkuilen. Wij hebben een actieve helpdesk die 24/7 bereikbaar is
- Je loopt minder bedrijfsrisico, omdat je niet te maken krijgt met langdurig zieke medewerkers, lastige ontslag procedures, aansprakelijkheid e.d.
De backoffice efficiënt verzorgd
In een geheel vrijblijvend onderhoud bekijken we samen wat Payoffice voor u kan betekenen. Zo maakt u straks bijvoorbeeld gebruik van onze uitgebreide kennis op backoffice-gebied en onze efficiënt geregelde administratie. En dat alles voor een zeer aanvaardbaar tarief. En we kunnen nog veel meer voor u betekenen:
- Contracten met uitzendkrachten opstellen en bewaken;
- Het verzorgen van uw jaaropgaven
- Advies en ondersteuning bij langdurig ziekte en ontslagprocedures;
- Uren-, loon- en salarisadministratie;
- Informatie over mogelijke arbeidsovereenkomsten;
- Verwerking cao- en wetswijzigingen.
Payoffice ontwierp en bouwde een eigen ICT-platform waarin onze backoffice ondersteuning overzichtelijk en goed is georganiseerd. Dat kunnen wij geheel op uw specifieke wensen en eisen afstemmen. Dat maakt werken met Payoffice efficiënt en betaalbaar.
Backoffice ondersteuning in Aalsmeer
Wilt u ook meer weten over wat backoffice ondersteuning voor uw bedrijf in Aalsmeer kan betekenen? Neem dan contact op met Payoffice B.V. Telefonisch 040 – 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. Graag staan wij u te woord!