Almere

Backoffice ondersteuning in Almere

Het bijhouden van backoffice werkzaamheden kost veel tijd en veel energie. Daar weten wij bij Payoffice alles van. Wij weten ook dat de administratieve klussen uw ‘core business’ in de weg staan en dat u, als uitzender, juist  bezig wilt zijn met het samenbrengen van vraag en aanbod op de markt in Almere. Uitbesteden van uw administratie is de oplossing.

Met een schat aan kennis en ervaring biedt Payoffice tientallen opdrachtgevers in de uitzendbranche advies en hulp bij de inrichting en uitvoering van hun backoffice. Zo kunt u zich richten op uw eigen prioriteiten. En met ons zelf gebrouwde hypermoderne softwarepakket verzorgen wij inmiddels al de administratie van ruim 800 flexwerkers.  Daarmee zijn wij het meest geautomatiseerde uitzendbureau van Nederland: een voorsprong die we natuurlijk graag willen behouden!

Bespaar tijd en energie

U bespaart tijd en energie door o.a. onderstaande werkzaamheden aan ons uit te besteden:

  • Het opstellen en bewaken van contracten met uitzendkrachten;
  • Het verzorgen van uw jaaropgaven;
  • Advies en ondersteuning bij langdurig ziekte en ontslagprocedures;
  • Uren-, loon- en salarisadministratie;
  • Informatie over mogelijke arbeidsovereenkomsten;
  • Verwerking cao- en wetswijzigingen.

Haal onze kennis in huis

Bij backoffice ondersteuning draag je de administratie en risico’s over aan Payoffice en haal je extra HR kennis en ervaring in huis. De medewerkers van Payoffice zijn namelijk in het bezit van brede kennis en ervaring van de branche. Bovendien spelen wij ook een adviserende rol. Wij voorzien je van handige inzichten waar jij op kan sturen zoals je omzet en de margeontwikkeling van je uitzendbureau. Meer weten?

Meer weten of backoffice ondersteuning in Almere?

Wilt u meer weten over de mogelijke backoffice ondersteuning in Almere? Neem dan geheel vrijblijvend contact op met Payoffice B.V. Telefonisch 040 – 30 38 500 of per e-mail  info@payoffice.nl. Graag staan wij u te woord!