Breda

Uw backoffice uitbesteden in Breda

Bij een uitzendbureau ligt de focus op het samenbrengen van vraag en aanbod op de arbeidsmarkt.. In de praktijk ben je echter veel tijd kwijt aan zaken als contractbeheer, salarisadministratie en verzuimbegeleiding. Met Payoffice is dat verleden tijd, wij regelen de volledige backoffice werkzaamheden voor uitzendbureaus in Nederland.

Payoffice is er voor de ondernemer die wil starten in de uitzendbranche en voor ervaren rotten in het vak. Wij bieden hulp bij bijvoorbeeld juridisch kloppende contracten, tijdige uitbetalingen en begeleiding bij de re-integratie van zieke medewerkers.

Altijd in overleg

Als u kiest voor onze backoffice ondersteuning houdt u meer tijd over uw kerntaken. In een geheel vrijblijvend onderhoud bekijken we samen wat Payoffice nog meer voor u kan betekenen. Zo maakt u straks bijvoorbeeld gebruik van onze uitgebreide kennis op backoffice-gebied en onze efficiënt geregelde administratie. En dat alles voor een zeer aanvaardbaar tarief. En we kunnen nog veel meer voor u betekenen:

  • Contracten met uitzendkrachten opstellen en bewaken;
  • Het verzorgen van uw jaaropgaven
  • Advies en ondersteuning bij langdurig ziekte en ontslagprocedures;
  • Uren-, loon- en salarisadministratie;
  • Informatie over mogelijke arbeidsovereenkomsten;
  • Verwerking cao- en wetswijzigingen.

Payoffice ontwierp en bouwde een eigen ICT-platform waarin onze backoffice ondersteuning overzichtelijk en goed is georganiseerd. Dat kunnen wij geheel op uw specifieke wensen en eisen afstemmen. Dat maakt werken met Payoffice efficiënt en betaalbaar.

Backoffice ondersteuning in Breda!

Wilt u ook meer weten over wat backoffice ondersteuning voor uw bedrijf in Breda kan betekenen? Neem dan contact op met Payoffice B.V. Telefonisch 040 – 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. Graag staan wij u te woord!