Duiven

BACKOFFICE ONDERSTEUNING IN DUIVEN

De tijd van een ondernemer is schaars. En in de spaarzame uren die je vooraf had gereserveerd voor de administratie, blijkt dat een groot deel van de werkzaamheden complexer en (dus) tijdrovender is dan je dacht. Bovendien loop je het risico dat je, juist omdat je niet van alle (juridische) regelgeving op de hoogte bent, met nare gevolgen te maken krijgt. Het verwerken van CAO- en wetswijzigingen is daarvan één van de meest treffende voorbeelden.

Op de hoogte blijven

Wet- en regelgeving verandert niet alleen aan het begin van een kalenderjaar. Je moet als ondernemer het hele jaar door op de hoogte blijven van wijzigingen in de regelgeving waar uw bedrijf aan moet voldoen. Voor sommige managementsystemen is het bijhouden van wet- en regelgeving zelfs verplicht. Dat bijhouden van CAO- en wetswijzigingen is niet eenvoudig. Het vereist veel tijd, veel energie en vooral specialistische kennis die u lang niet altijd in huis heeft. Een professioneel backofficebedrijf als Payoffice neemt u deze klus daarom graag uit handen. Samen met u nemen we uw bedrijfsprocessen en vergunning(en) door en stellen we vast welke wet- en regelgeving voor uw bedrijf relevant is. Onze ervaren medewerkers verzamelen vervolgens alle informatie over de wijzigingen in wetten, normen en richtlijnen waar u dagelijks mee te maken heeft en houden u daar nauwgezet van op de hoogte.

Aandacht geven aan uw eigen prioriteiten.

Er zijn nog veel meer onderdelen van uw backoffice die u kunt uitbesteden omdat ze niet tot uw kernactiviteiten behoren.  Deze kunt u het beste overdragen aan een gespecialiseerde partij. Zo kunt u zich bezig houden met uw activiteiten. Terwijl u zich bezig houdt met bijvoorbeeld de werving en selectie van goed personeel, verzorgen wij voor u de rest. Denkt u bijvoorbeeld aan:

  • Het opstellen van jaaropgaven;
  • Arbeidscontracten opstellen;
  • Verzorgen van de maandelijkse loonbetalingen;
  • Doorbetaling van salaris bij ziekte;
  • Ondersteuning bij onverhoopte ontslagprocedures;
  • Bijhouden van wets- en CAO-wijzigingen;
  • Verzekeringen bij arbeidsongeschiktheid.

Tijdwinst en kostenbesparing

Ons moderne eigen softwarepakket levert tijdwinst én kostenbesparing op. Uitzendkrachten geven snel en accuraat hun gewerkte uren online aan óns door en kunnen relevante documentatie inzien. Payoffice verzorgt vervolgens de uitbetaling en de administratie. En dat dat altijd goed verloopt, wordt aangetoond door de NEN 4400-1 certificering die bewijst dat onze financiële zaken goed op orde zijn. Op Payoffice kunt u bouwen.

Meer weten over backoffice uitbesteden?

Benieuwd waarmee wij u nog meer kunnen ondersteunen? Vraag een vrijblijvend gesprek aan! U kunt telefonisch contact opnemen 040 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. De specialisten van Payoffice vertellen u graag meer over de vele voordelen van backoffice ondersteuning in Duiven.