Lopik

UW BACKOFFICE UITBESTEDEN IN LOPIK

Een eigen onderneming vraagt om al je aandacht en energie. En niets is leuker dan je storten op de activiteiten die ondernemen juist zo leuk en spannend maken! Maar laten we eerlijk zijn: de loon- en salarisadministratie, de verloning, de wet- en regelgeving en andere andere tijdrovende klussen vormen tijdrovende bezigheden. We zien ondernemers er vaak mee worstelen totdat ze met Payoffice in zee gaan. 

Dagelijks ondersteunen én ‘ontzorgen’ wij ondernemers in de uitzendbranche en ook daarbuiten . We nemen hen (een deel van) hun administratieve werk uit handen en houden ze nauwgezet op de hoogte van ontwikkelingen in de markt, van wetgeving, van CAO’s en van álles wat op onze én hun branche van toepassing is. Die ondersteuning bespaart hen de tijd en de energie die nodig is om hun onderneming tot een succes te maken.

Uw backoffice uitbesteden zorgt voor uitzendkrachten

Het is van groot belang dat uw backoffice tot in detail is geregeld. De tijd dat we ons leven lang bleven werken voor één of twee werkgevers ligt achter ons. Flexwerkers zijn zo vertrokken naar betere voorwaarden of als het ergens anders simpelweg beter geregeld is. Om dat te voorkomen biedt Payoffice B.V. u de efficiënte en  professionele backoffice ondersteuning, bijvoorbeeld bij uw loon- en salarisadministratie. Dat betekent veel minder zorgen, flinke tijdwinst en meer slagkracht om uw uitzendkrachten tevreden te houden.

Wij doen het sámen

Als u kiest voor onze backoffice ondersteuning houdt u meer tijd over uw kerntaken. In een geheel vrijblijvend onderhoud bekijken we samen wat Payoffice nog meer voor u kan betekenen. Zo maakt u straks bijvoorbeeld gebruik van onze uitgebreide kennis op backoffice-gebied en onze efficiënt geregelde administratie. En dat alles voor een zeer aanvaardbaar tarief. En we kunnen nog veel meer voor u betekenen:

  • Contracten met uitzendkrachten opstellen en bewaken;
  • Het verzorgen van uw jaaropgaven
  • Advies en ondersteuning bij langdurig ziekte en ontslagprocedures;
  • Uren-, loon- en salarisadministratie;
  • Informatie over mogelijke arbeidsovereenkomsten;
  • Verwerking cao- en wetswijzigingen.

Payoffice ontwierp en bouwde een eigen ICT-platform PaytHR waarin onze backoffice ondersteuning overzichtelijk en goed is georganiseerd. Flexwerkers en uw medewerkers bennen er 24/7 inzicht in hun administratie, kunnen er urenstaten invullen en/of accorderen en nog veel meer. Dat maakt werken met Payoffice efficiënt en betaalbaar.

Backoffice ondersteuning in Lopik

Wilt u ook meer weten over wat backoffice ondersteuning voor uw bedrijf in Lopik kan betekenen? Neem dan contact op met Payoffice B.V. Telefonisch 040 – 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. Graag staan wij u te woord!