Meppel

Ervaar de voordelen van backoffice ondersteuning in Meppel

Met een Heerengracht, een Keizersgracht en een Prinsengracht zou je je bijna wanen in Amsterdam maar niets is minder waar. Deze drie grachten liggen eveneens in Meppel, een bedrijvig stadje met ruim 35.000 inwoners in het zuidwesten van Drenthe. 

Ondernemen in en om Meppel is aantrekkelijk. Met diverse bedrijventerreinen en grote namen als Scania en Friesland Campina is het aantrekkelijke vestigingsplaats voor flexwerkers. Met name in de uitzendbranche wordt er dan ook een hoop van ondernemers gevraagd. De administratie vraagt tijd en energie die u uiteraard liever in uw eigen werkzaamheden steekt. Het uitbesteden van (een deel van ) uw administratie is dan de oplossing.

De voordelen van backoffice ondersteuning?

Voor (tijdelijke) arbeidskrachten is het van groot belang dat alles tot in detail is geregeld. Concurrentie ligt op de loer. Zijn elders de zaken beter geregeld, dan kiezen flexkrachten voor de concurrent. Een betrouwbare backoffice-ondersteuning komt dan ook uitstekend van pas. Het betekent minder zorgen, tijdwinst en meer slagkracht om uw uitzendkrachten tevreden te houden en (dus) aan u te binden. En er zijn nog meer voordelen:

  • Je hebt minder (vast) personeel nodig voor de algehele organisatie van je uitzendbureau, wij nemen je veel werk uit handen.
  • Je hebt je financiën snel, eenvoudig en goed op orde. Wij verzorgen zaken zoals de urenbriefjes, loonuitbetalingen en facturering aan opdrachtgevers. Je hoeft ook geen financiële reserve te hebben om loon aan uitzendkrachten voor te schieten, omdat opdrachtgevers nou eenmaal altijd later betalen.
  • Jij kan je volledig richten op waar je goed in bent: het koppelen van vraag en aanbod. Zo ben je een volwaardige en betrouwbare partner zijn voor zowel opdrachtgever als werknemer.
  • Je hebt geen groot kantoorpand nodig. Je kunt zelfs, zeker in het begin, volstaan met een telefoon en laptop aan de keukentafel.
  • Je hoeft je niet te verdiepen in alle juridische zaken die het werken met (tijdelijk) personeel met zich meebrengt.
  • We delen graag onze kennis van de uitzendbranche met al haar kansen en valkuilen. Wij hebben een actieve helpdesk die 24/7 bereikbaar is
  • Je loopt minder bedrijfsrisico, omdat je niet te maken krijgt met langdurig zieke medewerkers, lastige ontslag procedures, aansprakelijkheid e.d.

Wat doen wij voor u?

In een geheel vrijblijvend onderhoud bekijken we samen wat Payoffice nog meer voor u kan betekenen. Uiteraard is het maatwerk en geheel op uw eigen situatie ingericht. U maakt echter ook kennis met alle voordelen die wij onze klanten bieden. Zo maakt u straks bijvoorbeeld gebruik van ons eigen ICT platform, geniet u van onze uitgebreide kennis op backoffice-gebied en onze efficiënt geregelde administratie en doen wij nog veel meer voor u:

  • Contracten met uitzendkrachten opstellen en bewaken;
  • Het verzorgen van uw jaaropgaven
  • Advies en ondersteuning bij langdurig ziekte en ontslagprocedures;
  • Uren-, loon- en salarisadministratie;
  • Informatie over mogelijke arbeidsovereenkomsten;
  • Verwerking cao- en wetswijzigingen.

Meer weten over onze dienstverlening?

Wilt u ook meer weten over onze backoffice ondersteuning in Meppel? Neem dan contact op met Payoffice B.V. Telefonisch 040 – 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. Graag staan wij u te woord!