Rhenen

Backoffice ondersteuning in Rhenen

Als uitzendbureau ben je, net als iedere andere ondernemer met personeel, bij wet verplicht om een salarisadministratie bij te houden. Dat vereist veel vakkennis want een salarisadministratie up-to-date houden is complexe materie. Je moet weten hoe je bruto- en nettoloonberekeningen maakt, hoe je jaaropgaven opstelt, hoe je aangifte loonheffingen indient en hoe je arbeidsovereenkomsten opstelt. Bovendien moet je goed op de hoogte zijn én blijven van de voortdurend veranderende fiscale en sociale wet- en regelgeving. Dat is niet voor iedereen weggelegd….

Groei niet uit je jasje

Heb je affiniteit met boekhouding, dan kun je overwegen om zelf je administratie te doen, bijvoorbeeld met een goed softwarepakket en een cursus loonadministratie. Groeit je onderneming  naar 10-50 of meer werknemers, dan wordt de salarisadministratie al snel te groot. Het uitbesteden van de backoffice is dan een goede oplossing. Zo haal je de benodigde specialistische kennis voor de salarisadministratie in huis én houd je tijd over voor je eigen prioriteiten.

Ondertussen verzorgen wij voor u de rest. Denkt u bijvoorbeeld aan:

  • Het opstellen van jaaropgaven;
  • Arbeidscontracten opstellen;
  • Verzorgen van de maandelijkse loonbetalingen;
  • Doorbetaling van salaris bij ziekte;
  • Ondersteuning bij onverhoopte ontslagprocedures;
  • Bijhouden van wets- en CAO-wijzigingen;
  • Verzekeringen bij arbeidsongeschiktheid.

Tijdwinst en kostenbesparing

Ons moderne eigen softwarepakket PaytHR levert tijdwinst én kostenbesparing op. Uitzendkrachten geven snel en accuraat hun gewerkte uren online aan óns door en kunnen relevante documentatie inzien. Payoffice verzorgt vervolgens de uitbetaling en de administratie. En dat dat altijd goed verloopt, wordt aangetoond door de NEN 4400-1 certificering die bewijst dat onze financiële zaken goed op orde zijn. Op Payoffice kunt u bouwen.

U kunt bij Payoffice ook terecht voor andere diensten, zoals het opstellen van arbeids­overeenkomsten, het aanmelden van nieuwe medewerkers bij instanties en voor advies op het gebied van ziekte­verzuim, arbeidsrecht of fiscale voordelen voor ondernemers.

Nieuwsgierig geworden?

Benieuwd waarmee wij u nog meer kunnen ondersteunen? Vraag een vrijblijvend gesprek aan! U kunt telefonisch contact opnemen 040 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. De specialisten van Payoffice vertellen u graag meer over de vele voordelen van backoffice ondersteuning in Rhenen.