Almelo

Backoffice ondersteuning in Almelo

Almelo is een geliefde plek. Het heeft dan ook alles om er in alle rust te werken, te wonen en te recreëren. Dat betekent ook dat alles tot in detail moet zijn geregeld. De uitzendkrachten die u vandaag aan het werk kon zetten, stellen per slot van rekening hoge eisen. En concurrentie ligt op de loer. Een betrouwbare backoffice-ondersteuning komt daarbij uitstekend van pas. Payoffice B.V. biedt u op een efficiënte en professionele manier ondersteuning. Dat betekent veel minder zorgen, flinke tijdwinst en meer slagkracht om uw uitzendkrachten tevreden te houden.

Wij doen het sámen

Als u kiest voor onze backoffice ondersteuning houdt u meer tijd over uw kerntaken. In een geheel vrijblijvend onderhoud bekijken we samen wat Payoffice nog meer voor u kan betekenen. Zo maakt u straks bijvoorbeeld gebruik van onze uitgebreide kennis op backoffice-gebied en onze efficiënt geregelde administratie. En dat alles voor een zeer aanvaardbaar tarief.En we kunnen nog veel meer voor u betekenen:

  • Contracten met uitzendkrachten opstellen en bewaken;
  • Het verzorgen van uw jaaropgaven
  • Advies en ondersteuning bij langdurig ziekte en ontslagprocedures;
  • Uren-, loon- en salarisadministratie;
  • Informatie over mogelijke arbeidsovereenkomsten;
  • Verwerking cao- en wetswijzigingen.

Payoffice ontwierp en bouwde een eigen ICT-platform waarin onze backoffice ondersteuning overzichtelijk en goed is georganiseerd. Dat kunnen wij geheel op uw specifieke wensen en eisen afstemmen. Dat maakt werken met Payoffice efficiënt en betaalbaar. Backoffice ondersteuning in Boxmeer!

Wilt u ook meer weten over wat backoffice ondersteuning voor uw bedrijf in Almelo kan betekenen? Neem dan contact op met Payoffice B.V. Telefonisch 040 – 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. Graag staan wij u te woord!