Wageningen

UW ADMINISTRATIE UITBESTEDEN IN Wageningen

Met het uitbesteden van de backoffice in Wageningen geeft u administratieve taken uit handen. De tijd die u daar voorheen aan kwijt was, zoals bijvoorbeeld aan het opstellen van jaaropgaven en loonstroken, heeft u dan over. Deze tijd kunt u steken in uw eigen kernactiviteiten zoals het werven van nieuwe flexkrachten en uw relatiebeheer. Met het uitbesteden van uw backoffice gunt u uzelf weer de tijd en ruimte om te ondernemen.

Als uitzender hoeft u alleen nog maar de urenstaten en personeels­mutaties van uw flexwerkers en uw eigen medewerkers te controleren en te accorderen.  Hiervoor maken wij gebruik van ons eigen platform Paythr waarop u, net als uw medewerkers en uw uitzendkrachten, eenvoudig en 24/7 inzicht heeft in alle gegevens. Payoffice verzorgt op basis van de ingevoerde en gecontroleerde data vervolgens o.a. de loonstroken en de jaaropgaven en de loonbelastingaangifte. En mocht er iets wijzigen in in de wet- en regelgeving of in de verplichte cao voor jouw bedrijfstak, dan verwerken wij die in de administratie. Daar heeft u dus helemaal geen omkijken meer naar.

Wat doen wij?

Payoffice neemt het juridisch werkgeverschap van uw uitzendkrachten van u over. Dat betekent u zelf ‘in charge blijft’ maar dat wij de gehele administratie rondom uw flexwerkers uit handen nemen en verantwoordelijk zijn voor het opstellen en beheren van contracten, het bemiddelen bij langdurig ziekte en ontslag en bijvoorbeeld het bijhouden van de salaris- en loonadministratie. Maar het blijft maatwerk en u kiest zelf wat u aan Payoffice uitbesteedt. Dat heeft een aantal belangrijke voordelen:

De voordelen van backoffice uitbesteden aan Payoffice

Voor ondernemers is het besparen van tijd en het gebrek aan kennis omtrent de wet -en regelgeving de belangrijkste reden om de salarisadministratie uit te besteden.

Tijdsbesparing

Uw medewerkers moeten iedere maand worden uitbetaald dus je bent iedere maand veel tijd kwijt aan de administratie. Kostbare uren die je juist goed kunt gebruiken als ondernemer, bijvoorbeeld om uw netwerk uit te breiden en acquisitie te plegen.

Kennis van wet -en regelgeving

Het is de taak van Payoffice om van alle wetten en regels omtrent personeel en arbeid op de hoogte te zijn en dit toe te passen op jouw situatie. Zo weet je zeker dat je aan al jouw verplichtingen als werkgever voldoet en voorkom je ongewenste naheffingen van de Belastingdienst.

Antwoord op al je vragen

Weet jij waar jouw zwangere medewerkster recht op heeft volgens de wet? Of hoe hoog de transitievergoeding is die je moet betalen aan een medewerker die vertrekt? Als je dit zelf moet uitzoeken kost dat veel tijd. Payoffice staat altijd voor je klaar om vragen te beantwoorden.

Fouten maken is menselijk

Ondanks slimme salarisverwerkingssoftware blijft het mensenwerk om de juiste personeelsadministratie bij te houden. Je kunt gemakkelijk een foutje maken bij het aanmelden van een nieuwe medewerker of het wijzigen van het salaris. Kleine foutjes kunnen echter grote (financiële) gevolgen hebben voor jouw bedrijf. Als je de backoffice uitbesteedt aan Payoffice, kun je er vanuit gaan dat alles goed is geregeld. En dat de Jaaropgaves correct zijn.

PayThr, ons eigen platform

De dienstverlening van Payoffice was al volledig gedigitaliseerd en is onlangs nog eens helemaal vernieuwd. Het voldoet dan ook aan de allerlaatste eisen van deze tijd en beschikt over de modernste technische updates.  Al je uitzendkrachten en daartoe gerechtigde medewerkers krijgen toegang tot onze uitgebreide uitzendsoftware om 24/7 gegevens in te voeren of te kunnen bekijken. Zo heeft u 24 uur per dag de controle op en het inzicht in uw bedrijfsvoering. En heeft u daar vragen over of hulp bij nodig: de medewerkers van Payoffice zitten 7 dagen per week voor u klaar!

Backoffice uitbesteden aan Payoffice in Wageningen

Wilt u meer weten over onze dienstverlening in Wageningen ? Neem dan gerust contact met ons op. Via e-mail zijn wij te bereiken op info@payoffice.nl. Telefonisch zijn wij te bereiken op 040 – 30 38 500.