Zoetermeer

UW BACKOFFICE UITBESTEDEN IN ZOETERMEER

Een eigen onderneming vraagt om al je aandacht en energie. En niets is leuker dan je storten op de activiteiten die ondernemen juist zo leuk en spannend maken! Maar laten we eerlijk zijn: de loonadministratie, de correspondentie en andere tijdrovende klussen behoren niet altijd tot de favoriete bezigheden. We zien ondernemers er vaak mee worstelen totdat ze met Payoffice in zee gaan. 

Dagelijks ondersteunen én ‘ontzorgen’ wij ondernemers. We nemen ze zoveel mogelijk administratieve klussen uit handen en houden ze nauwgezet op de hoogte van ontwikkelingen in de markt, van wetgeving, van CAO’s en van álles wat op onze én hun branche van toepassing is. Onze samenwerking bespaart hen de tijd en de energie die nodig is om hun onderneming tot een succes te maken.

Uw backoffice uitbesteden zorgt voor uitzendkrachten

Het is van groot belang dat uw backoffice tot in detail is geregeld. Concurrentie ligt per slot van rekening op de loer en uw flexibele arbeidskrachten zijn zo vertrokken naar betere voorwaarden. OM dat te voorkomen komt een betrouwbare backoffice-ondersteuning uitstekend van pas. Payoffice B.V. biedt u de efficiënte en  professionele ondersteuning, bijvoorbeeld bij uw loon- en salarisadministratie. Dat betekent veel minder zorgen, flinke tijdwinst en meer slagkracht om uw uitzendkrachten tevreden te houden.

Wij doen het sámen

Als u kiest voor onze backoffice ondersteuning houdt u meer tijd over uw kerntaken. In een geheel vrijblijvend onderhoud bekijken we samen wat Payoffice nog meer voor u kan betekenen. Zo maakt u straks bijvoorbeeld gebruik van onze uitgebreide kennis op backoffice-gebied en onze efficiënt geregelde administratie. En dat alles voor een zeer aanvaardbaar tarief. En we kunnen nog veel meer voor u betekenen:

  • Contracten met uitzendkrachten opstellen en bewaken;
  • Het verzorgen van uw jaaropgaven
  • Advies en ondersteuning bij langdurig ziekte en ontslagprocedures;
  • Uren-, loon- en salarisadministratie;
  • Informatie over mogelijke arbeidsovereenkomsten;
  • Verwerking cao- en wetswijzigingen.

Payoffice ontwierp en bouwde een eigen ICT-platform waarin onze backoffice ondersteuning overzichtelijk en goed is georganiseerd. Dat kunnen wij geheel op uw specifieke wensen en eisen afstemmen. Dat maakt werken met Payoffice efficiënt en betaalbaar.

Backoffice ondersteuning in Zoetermeer

Wilt u ook meer weten over wat backoffice ondersteuning voor uw bedrijf in Zoetermeer kan betekenen? Neem dan contact op met Payoffice B.V. Telefonisch 040 – 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. Graag staan wij u te woord!