UW BACKOFFICE UITBESTEDEN IN ZEIST

De administratie is een belangrijke kostenpost voor een uitzendbureau. Er is veel geld mee gemoeid en de gegevens worden door de Belastingdienst voortdurend nauwkeurig gecontroleerd. Alle reden om uw salarisadministratie goed bij te houden. Dat vraagt echter veel tijd en veel energie die u liever besteedt aan uw eigen prioriteit: het matchen van vraag en aanbod op de arbeidsmarkt.

Die uitzendkrachten én uw medewerkers zijn belangrijk: samen vormen zij de motor en het kapitaal van uw uitzendbureau of onderneming. Uw personeelsbeleid is dan ook een belangrijke pijler. Dat beperkt zich echter allang niet meer tot het verzorgen van de salarisadministratie en loonstroken. Het bijhouden van een loon- en salarisadministratie is uitgegroeid tot een uitgebreid pakket werkzaamheden dat veel kennis en ervaring vereist. Misschien wel meer dan u dacht vóórdat u begon als ondernemer. En vooral ingewikkelder.

De loonadministratie uitbesteden aan Payoffice

Ongeacht het aantal uitzendkrachten dat u momenteel op de loonlijst heeft staan, kost de loonadministratie veel tijd. Zij dienen maandelijks of wekelijks nauwkeurig te worden betaald, sommigen worden doorbetaald bij ziekte, nieuwe uitzendkrachten hebben een contract nodig, het is maatwerk. Als u dan ook nog eens rekening dient te houden met de CAO- en wetswijzigingen, is het logisch dat u deze activiteiten het liefst uitbesteedt. Aan een betrouwbare partij.

Payoffice biedt op een efficiënte en  professionele manier ondersteuning bij uw loon- en salarisadministratie. Wij zijn landelijk actief en dankzij ons eigen softwarepakket heeft u, net als uw uitzendkrachten in Den Haag, toegang tot alle relevante informatie en is het mogelijk om wijzigingen door te geven. Telefonisch staan wij ter beschikking om uw vragen én die van uw uitzendkrachten te beantwoorden. Dat betekent voor u veel minder zorgen, een flinke tijdwinst en meer slagkracht om uw flexibele medewerkers tevreden aan het werk te houden.

Wij werken sámen in Zeist

In een geheel vrijblijvend onderhoud lichten wij graag toe wat Payoffice voor u kan betekenen. Zo maakt u straks bijvoorbeeld gebruik van onze uitgebreide kennis op backoffice-gebied en onze efficiënt geregelde administratie. En dat alles voor een zeer aanvaardbaar tarief. En we kunnen nog veel meer voor u betekenen:

Backoffice ondersteuning in Zeist!

Wilt u ook meer weten over wat backoffice ondersteuning voor uw bedrijf in Zeist kan betekenen? Neem dan contact op met Payoffice. Telefonisch 040 – 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. Graag staan wij u te woord!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

vier × 3 =