Callcenters

Backoffice uitbesteden van callcenters

Klantcontact is altijd in ontwikkeling. Nieuwe kanalen zoals chat en social media zorgen, naast telefoon en e-mail, dagelijks voor nieuwe trends. Steeds meer bedrijven kiezen ervoor om hun klantcontact aan callcenters uit te besteden. Bedrijven merken dat goede klantenservice leidt tot een betere klanttevredenheid, meer omzet en een betere merkreputatie.

Uitzenders in de callcenter-branche zijn op zoek naar twee soorten medewerkers; inbound en outbound medewerkers. ‘Inbound’ wanneer mensen bellen naar de helpdesk met een vraag, ‘outbound’ wanneer de medewerkers zelf (potentiële) klanten benaderen met een aanbod. De medewerkers die dit soort werk uitvoeren dienen uiteraard communicatief vaardig te zijn en de gewenste taal of talen beheersen. En een uitgebreide kennis van het onderwerp is misschien niet altijd nodig, een basiskennis is wel mooi meegenomen. En de ideale telefonist heeft met een beetje geluk ook verkooptalent en flink wat incasseringsvermogen want lang niet alle gesprekspartners zijn tijdens het gesprek in een opperbeste stemming. Het vraagt van uitzenders dus veel tijd en energie om dergelijke medewerkers te vinden.

Schoenmaker blijf bij uw leest.

U wilt zich vanzelfsprekend richten op úw kernactiviteiten en niet op zaken die niet tot uw core business behoren. Tijd- en energieverslindende werkzaamheden zoals de loon- en salarisadministratie kunt u dan ook het beste uitbesteden zodat u alle tijd over heeft om vraag en aanbod in uw branche bij elkaar te brengen. Payoffice kan, altijd in goed overleg,  bijvoorbeeld de onderstaande activiteiten van u overnemen:

  • Het opstellen van jaaropgaven;
  • Arbeidscontracten opstellen;
  • Verzorgen van de maandelijkse loonbetalingen;
  • Doorbetaling van salaris bij ziekte;
  • Ondersteuning bij onverhoopte ontslagprocedures;
  • Bijhouden van wets- en CAO-wijzigingen;
  • Verzekeringen bij arbeidsongeschiktheid.

Tijdwinst en kostenbesparing

Ons moderne en op maat gebouwde softwarepakket levert u tijdwinst én kostenbesparing op. Uw uitzendkrachten, die juridisch ons in dienst komen, geven snel en accuraat hun gewerkte uren online aan ons door en kunnen relevante documentatie inzien. Payoffice verzorgt vervolgens de uitbetaling en de bijbehorende administratie. Payoffice beschikt bovendien over de meest actuele kennis van geldende wet- en regelgeving zodat u met vragen altijd op ons terug kunt vallen.

Kennis maken?

Benieuwd waarmee wij u nog meer kunnen ondersteunen? Vraag een vrijblijvend gesprek aan! U kunt telefonisch contact opnemen 040 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. De specialisten van Payoffice vertellen u graag meer over de vele voordelen van backoffice ondersteuning!