BACKOFFICE ONDERSTEUNING BOSBOUW
Als uitzendbureau ben je, net als iedere andere ondernemer met personeel, bij wet verplicht om een salarisadministratie bij te houden. Dat vereist veel vakkennis want een salarisadministratie up-to-date houden is complexe materie. Je moet weten hoe je bruto- en nettoloonberekeningen maakt, hoe je jaaropgaven opstelt, hoe je aangifte loonheffingen indient en hoe je arbeidsovereenkomsten opstelt. Bovendien moet je ontzettend goed op de hoogte zijn van de voortdurend veranderende fiscale en sociale wet- en regelgeving. Dat is niet voor iedereen weggelegd….
Backoffice uitbesteden levert geld op
Het bijhouden van de salarisadministratie is niet alleen ingewikkeld maar ook tijdrovend. Het is een maandelijks terugkerende taak waar je elke keer weer tijd voor moet vrijmaken. Tijd die je waarschijnlijk liever besteedt aan je eigen werkzaamheden of aan andere activiteiten die geld opleveren. Genoeg redenen dus om te overwegen je salarisadministratie door Payoffice over te laten nemen. Dat noemen wij dan uw ‘backoffice’.
Focus op je eigen werkzaamheden
U wilt zich vanzelfsprekend richten op uw kernactiviteiten en niet op zaken die niet tot uw core business behoren. Een goed onderhouden netwerk is een ‘must’ om zowel de opdrachten als de juiste mensen binnen te halen. Het zijn allemaal werkzaamheden die tijd en energie eisen en die u dan ook beter kunt uitbesteden aan een gespecialiseerde partij. Payoffice kan u ondersteunen bij het verzorgen van uw backoffice. Denkt u hierbij aan:
- Het opstellen van jaaropgaven;
- Arbeidscontracten opstellen;
- Verzorgen van de maandelijkse loonbetalingen;
- Doorbetaling van salaris bij ziekte;
- Ondersteuning bij onverhoopte ontslagprocedures;
- Bijhouden van wets- en CAO-wijzigingen;
- Verzekeringen bij arbeidsongeschiktheid.
Tijdwinst en kostenbesparing
Ons moderne en op maat gebouwde softwarepakket levert tijdwinst én kostenbesparing op. Uw uitzendkrachten geven snel en accuraat hun gewerkte uren online aan ons door en kunnen relevante documentatie inzien. Payoffice verzorgt vervolgens de uitbetaling en de administratie. Payoffice beschikt bovendien over de meest actuele kennis van geldende wet- en regelgeving zodat u met vragen altijd op ons terug kunt vallen.
Kennis maken?
Benieuwd waarmee wij u nog meer kunnen ondersteunen? Vraag een vrijblijvend gesprek aan! U kunt telefonisch contact opnemen 040 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. De specialisten van Payoffice vertellen u graag meer over de vele voordelen van backoffice ondersteuning!