Schoonmaak

Backoffice uitbesteden in de schoonmaakbranche

De schoonmaak is in een veel beter daglicht komen te staan. Het bewustzijn van schoonmaak is nog nooit zo hoog geweest als tijdens de coronacrisis. Daar is de branche als vanzelfsprekend heel blij mee. Aan de andere kant schieten we in Nederland ook wel een beetje door, door alles maar te willen desinfecteren. Dat heeft geen enkele zin als de basis van schoonmaak niet op orde is.

Om de cijfers in het gareel te krijgen, wordt er door bedrijven gekeken naar de facilitaire kosten. Er ligt hier een belangrijke rol weggelegd voor de intermediairs, om te voorkomen dat schoonmaak de dupe wordt. Uitzendbureaus moeten opdrachtgevers duidelijk maken wat het kost als je niet goed schoonmaakt en wat het kost als iemand zich moet laten testen of in het ziekenhuis komt te liggen. Die kosten verdien je niet terug met een besparing op schoonmaakonderhoud.

Schoonmaker blijf bij uw leest.

U wilt zich vanzelfsprekend richten op uw kernactiviteiten en niet op zaken die niet tot uw core business behoren. Een goed onderhouden netwerk is een ‘must’ om zowel de opdrachten als de juiste mensen binnen te halen. Het zijn allemaal werkzaamheden die tijd en energie eisen en die u  dan ook beter kunt uitbesteden aan een gespecialiseerde partij. Payoffice kan u ondersteunen bij het verzorgen van uw backoffice. Denkt u hierbij aan:

  • Het opstellen van jaaropgaven;
  • Arbeidscontracten opstellen;
  • Verzorgen van de maandelijkse loonbetalingen;
  • Doorbetaling van salaris bij ziekte;
  • Ondersteuning bij onverhoopte ontslagprocedures;
  • Bijhouden van wets- en CAO-wijzigingen;
  • Verzekeringen bij arbeidsongeschiktheid.
  • Tijdwinst en kostenbesparing

Handig softwarepakket

Ons moderne en op maat gebouwde softwarepakket levert tijdwinst én kostenbesparing op. Dat is hét voordeel van backoffice uitbesteden in de facilitaire dienstverlening. Uw uitzendkrachten geven snel en accuraat hun gewerkte uren online aan ons door en kunnen relevante documentatie inzien. Payoffice verzorgt vervolgens de uitbetaling en de administratie. Payoffice beschikt bovendien over de meest actuele kennis van geldende wet- en regelgeving zodat u met vragen altijd op ons terug kunt vallen.

Kennis maken?

Benieuwd waarmee wij u nog meer kunnen ondersteunen? Vraag een vrijblijvend gesprek aan! U kunt telefonisch contact opnemen 040 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. De specialisten van Payoffice vertellen u graag meer over de vele voordelen van backoffice ondersteuning!