Bergen op Zoom

BACKOFFICE ONDERSTEUNING IN BERGEN OP ZOOM

Bergen op Zoom staat bekend om haar prachtige historische binnenstad waar je de sfeer voelt van een rijk en bewogen verleden dat al meer dan achthonderd jaar terug gaat. Alleen al in de binnenstad vind je meer dan 800 monumenten het oude stadhuis, de Gevangenpoort en de Sint Gertrudiskerk, die in de volksmond De Peperbus genoemd wordt. Momenteel telt Bergen op Zoom ruim 66.000 inwoners, vinden er regelmatig grote evenementen plaats als ProefMei en de Foodstoet, de Maria Ommegang en natuurlijk Vastenavend, zoals Carnaval in onze stad genoemd wordt. Verder zijn er talloze concerten, theatervoorstellingen, braderieën, stoffenmarkt, boekenmarkten, kinderactiviteiten en nog veel meer. Bewoners, gemeente en ondernemers zorgen samen voor een bruisende binnenstad en veel werkgelegenheid.

De voordelen van backoffice uitbesteden

Een betrouwbare backoffice is onmisbaar in de uitzendbranche. Uw flexwerkers verwachten op tijd en conform de afspraak uitbetaald te worden. Zij willen graag helder inzicht in hun gegevens en aan het einde van het jaar verlangen zij een correcte jaaropgave. Dat betekent dat uw administratie altijd up-to-date moet zijn; een tijdrovende klus die u wellicht liever uitbesteedt. Daar zijn veel goede redenen voor.

Wat levert backoffice uitbesteden u op?

Tijdwinst, u laat Payoffice de administratieve werkzaamheden verrichten en ú kunt zich wijden aan uw corebusiness;

Kennis en ervaring; met de backoffice ondersteuning van Payoffice kunt u 24/7 een beroep doen op de kennis en ervaring van onze specialisten;

Zekerheid en rust; u weet zeker dat de administratie van uw flexwerkers tot in de puntjes is verzorgd;

Liquiditeit: Payoffice verzorgt de verloning. Wij betalen uw uitzendkrachten al uit voordat úw klanten hun factuur nog moeten betalen. U hoeft dus niet voortdurend aan een ‘buffer’ te werken.

Schoenmaker blijf bij uw leest.

Werkzaamheden die niet tot uw kernactiviteiten behoren,  kunt u het beste uitbesteden aan een gespecialiseerde partij. U houdt zich bezig met uw activiteiten, wij met die van ons: het ondersteunen van uw backoffice. Terwijl u zich bezig houdt met bijvoorbeeld de werving en selectie van goed personeel, verzorgen wij voor u de rest. Denkt u bijvoorbeeld aan:

  • Het opstellen van jaaropgaven;
  • Arbeidscontracten opstellen;
  • Verzorgen van de maandelijkse loonbetalingen;
  • Doorbetaling van salaris bij ziekte;
  • Ondersteuning bij onverhoopte ontslagprocedures;
  • Bijhouden van wets- en CAO-wijzigingen;
  • Verzekeringen bij arbeidsongeschiktheid.

Tijdwinst en kostenbesparing

Ons moderne eigen softwarepakket levert tijdwinst én kostenbesparing op. Uitzendkrachten geven snel en accuraat hun gewerkte uren online aan óns door en kunnen relevante documentatie inzien. Payoffice verzorgt vervolgens de uitbetaling en de administratie. En dat dat altijd goed verloopt, wordt aangetoond door de NEN 4400-1 certificering die bewijst dat onze financiële zaken goed op orde zijn. Op Payoffice kunt u bouwen.

Nieuwsgierig geworden?

Benieuwd waarmee wij u nog meer kunnen ondersteunen? Vraag een vrijblijvend gesprek aan! U kunt telefonisch contact opnemen 040 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. De specialisten van Payoffice vertellen u graag meer over de vele voordelen van backoffice ondersteuning in Bergen op Zoom.