Bernheze

UW BACKOFFICE UITBESTEDEN IN BERNHEZE

Je bent van plan om je eigen uitzendbureau te starten. Of je hebt al tijden een eigen onderneming en je overweegt de administratie (deels) uit handen te geven. In beide gevallen komt er veel bij kijken waar je wellicht niet alle verstand van hebt. Denk aan financiële, juridische en administratieve taken die aan veel complexe wettelijke vereisten moeten voldoen. Payoffice ontneemt je als jouw partner op het gebied van personeelszaken veel (werkgevers)risico’s. Zo kan jij ongestoord gaan ondernemen.

De backoffice is de ‘achterkant’ van een uitzendbureau. Hieronder vallen alle administratieve taken waar je als uitzendbureau mee te maken krijgt. En dat zijn er nogal wat. Je hebt te maken met het opstellen van uitzend- en arbeidscontracten, het registreren van gewerkte uren en het maken van loonstroken en jaaropgaven.

Payoffice B.V. biedt op een efficiënte en  professionele manier ondersteuning bij die loon- en salarisadministratie. Wij zijn specialist op het gebied van backoffice en NBBU-, NEN 4400-1-gecertificeerd, wat wil zeggen dat wij altijd een kwaliteitsgarantie afgeven. Ga jij een eigen uitzendbureau starten en laat je de backoffice liever over aan ons? Dan nemen wij het juridisch werkgeverschap van u over en worden wij verantwoordelijk voor  bijvoorbeeld de verloning, facturatie, voorfinanciering én het debiteurenbeheer.

PaytHr, onze nieuwe portal

Wij zijn landelijk actief en dankzij ons eigen fonkelnieuwe platform PayThr heeft u, net als uw uitzendkrachten in Bernheze, toegang tot alle relevante informatie en is het mogelijk om wijzigingen door te geven. Telefonisch staan wij ter beschikking om uw vragen én die van uw uitzendkrachten te beantwoorden. Dat betekent voor u veel minder zorgen, een flinke tijdwinst en meer slagkracht om uw flexibele medewerkers tevreden aan het werk te houden.

Payoffice neemt uw administratieve taken over

In een geheel vrijblijvend onderhoud lichten wij graag toe wat Payoffice voor u kan betekenen. Zo maakt u straks bijvoorbeeld gebruik van onze uitgebreide kennis op backoffice-gebied en onze efficiënt geregelde administratie. Een greep uit de activiteiten die wij van u kunnen overnemen:

  • Contracten met uitzendkrachten opstellen en bewaken;
  • Het verzorgen van uw jaaropgaven
  • Advies en ondersteuning bij langdurig ziekte en ontslagprocedures;
  • Uren-, loon- en salarisadministratie;
  • Informatie over mogelijke arbeidsovereenkomsten;
  • Verwerking cao- en wetswijzigingen.
  • Backoffice ondersteuning in Bernheze!

Benieuwd naar wat Payoffice nog meer voor u kan betekenen?

Wilt u ook meer weten over wat backoffice ondersteuning voor uw bedrijf in Bernheze kan betekenen? Neem dan contact op met Payoffice B.V. Telefonisch 040 – 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. Graag staan wij u te woord!