Haarlem

Uw backoffice geheel verzorgd in Haarlem

Met het almaar groeiende Amsterdam op een steenworp afstand, is Haarlem dé vestigingsplaats geworden voor veel startende gezinnen en werknemers. Logistiek dus gunstig gelegen, op een steenworp afstand van strand en duinen en in het bezit van een prachtige en sfeervolle binnenstad: Haarlem heeft alles in huis voor een heerlijk leven en een prachtige carrière. Er is vooral in de zomermaanden werk voldoende en daar bent u graag op voorbereid. De backoffice ondersteuning van Payoffice biedt u daarbij veel voordelen. 

Het uitbesteden van uw backoffice bespaart u tijd. Heel veel tijd. Dat begint al bij het aanbieden van geldig contracten aan uw flexwerkers en loopt door tot en met de correcte uitbetaling van hun salarissen. Onze experts op het gebied van deze administratieve processen, zorgen ervoor dat het gehele traject juridisch in orde is en dat het past binnen de geldende CAO’s. Bovendien hoeft u geen buffer op te bouwen voor de verloning: Payoffice betaalt uw medewerkers al uit voordat uw klanten hun facturen aan u betalen.

Dankzij ons zelf ontworpen en gebouwde software pakket is het doorgeven van uren voor uw uitzendkrachten een eenvoudige bezigheid. 24/7 hebben zij inzicht in de opbouw en uitbetaling van hun salaris, vakantiegeld en hun jaaropgave. Het betekent dat u deze activiteiten aan ons kunt overdragen en u kunt richten op het werven van de juiste mensen bij de juiste bedrijven.

Wat doen wij nog meer?

In een geheel vrijblijvend onderhoud bekijken we samen wat Payoffice voor u kan betekenen. Dat kan uiteraard geheel op uw eigen situatie worden afgestemd en ingericht. Daarnaast profiteert u van nog meer voordelen.  Zo maakt u straks bijvoorbeeld gebruik van onze uitgebreide kennis op backoffice-gebied en onze efficiënt geregelde administratie. 

Payoffice verricht bovendien de volgende activiteiten :

  • Contracten met uitzendkrachten opstellen en bewaken;
  • Advies en ondersteuning bij langdurig ziekte en ontslagprocedures;
  • Uren-, loon- en salarisadministratie;
  • Informatie over mogelijke arbeidsovereenkomsten;
  • Verwerking cao- en wetswijzigingen.

Wilt u meer weten over backoffice ondersteuning in Haarlem?

Wilt u ook meer weten over wat backoffice ondersteuning voor uw bedrijf in Haarlem kan betekenen? Neem dan contact op met Payoffice B.V. Telefonisch 040 – 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. Graag staan wij u te woord!