Meerssen

Uw backoffice geheel verzorgd in Meerssen

Het uitbesteden van uw backoffice levert tijdwinst op. Heel veel tijd. En gemak. Dat begint al bij de werving en selectie van de juiste kandidaten en het aanbieden van geldige contracten aan uw flexwerkers en loopt door tot en met de correcte uitbetaling van hun salarissen. Onze experts op het gebied van deze administratieve processen, zorgen ervoor dat het gehele traject juridisch in orde is en dat het past binnen de geldende CAO’s.

Uw backoffice uitbesteden. Hoe werkt het?

In een geheel vrijblijvend onderhoud bekijken we samen wat Payoffice voor u kan betekenen. Dat kan uiteraard geheel op uw eigen situatie worden afgestemd en ingericht. Daarnaast profiteert u van nog meer voordelen.  Zo maakt u straks bijvoorbeeld gebruik van onze uitgebreide kennis op backoffice-gebied en onze efficiënt geregelde administratie. Een greep uit onze werkzaamheden:

  • Contracten met uitzendkrachten opstellen en bewaken;
  • Advies en ondersteuning bij langdurig ziekte en ontslagprocedures;
  • Uren-, loon- en salarisadministratie;
  • Informatie over mogelijke arbeidsovereenkomsten;
  • Verwerking cao- en wetswijzigingen.

PaytHR, ons eigen gebruiksvriendelijke platform

Dankzij ons zelf ontworpen en gebouwde software pakket ‘PaytHR’ is het doorgeven van uren voor uw uitzendkrachten een eenvoudige bezigheid. 24/7 hebben zij inzicht in de opbouw en uitbetaling van hun salaris, vakantiegeld en hun jaaropgave. Het betekent dat u deze activiteiten aan ons kunt overdragen en u kunt richten op het werven van de juiste mensen bij de juiste bedrijven. Maar er zijn nog veel meer reden waarom u voor backoffice ondersteuning door Payoffice kiest:

  • U heeft uw financiën snel, eenvoudig en goed op orde. Wij verzorgen zaken zoals de urenbriefjes, loonuitbetalingen en facturering aan opdrachtgevers. U hoeft ook geen financiële reserve te hebben om loon aan uitzendkrachten voor te schieten, omdat opdrachtgevers nou eenmaal altijd later betalen.
  • U hebt minder (vast) personeel nodig voor de algehele organisatie van u uitzendbureau, wij nemen u veel werk uit handen.
  • U kunt zich volledig richten op waar u goed in bent: het koppelen van vraag en aanbod. Zo ben u een volwaardige en betrouwbare partner zijn voor zowel opdrachtgever als werknemer.
  • U hebt geen groot kantoorpand nodig. U kunt zelfs, zeker in het begin, volstaan met een telefoon en laptop aan de keukentafel.
  • U hoeft u niet te verdiepen in alle juridische zaken die het werken met (tijdelijk) personeel met zich meebrengt.
  • We delen graag onze kennis van de uitzendbranche met al haar kansen en valkuilen. Wij hebben een actieve helpdesk die 24/7 bereikbaar is
  • U loopt minder bedrijfsrisico, omdat u niet te maken krijgt met langdurig zieke medewerkers, lastige ontslag procedures, aansprakelijkheid e.d.

Wilt u meer weten over backoffice ondersteuning in Meerssen?

Wilt u ook meer weten over wat backoffice ondersteuning voor uw bedrijf in Meerssen kan betekenen? Neem dan contact op met Payoffice B.V. Telefonisch 040 – 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. Graag staan wij u te woord!