Oegstgeest

BACKOFFICE ONDERSTEUNING IN OEGSTGEEST

De loon- of salaris administratie bestaat uit alle werkzaamheden die nodig zijn om uw eigen medewerkers en uw flexwerkers correct uit te betalen. Dit essentiële onderdeel van uw bedrijfsvoering is complex. Het is afhankelijk van wetgeving op het gebeid van loonbelasting, CAO’s, sociale verzekeringswetten en dus voortdurend in beweging. Dit heeft tot gevolg dat fouten in de loonadministratie snel zijn gemaakt of dat u veranderingen over het hoofd ziet. Op het eerste gezicht zijn die grote of kleine fouten in de administratie niet zo dramatisch maar ze kunnen al snel structureel worden zonder dat u het in de gaten heeft. En zo kan de rekening stilletjes oplopen tot schrikbarende bedragen die u, volledig onnodig, de kop kunnen kosten.

Voorkom problemen, besteed uw backoffice uit

Met het uitbesteden van de loon- en salarisadministratie aan Payoffice, geeft u niet alleen het verzorgen van de loonstroken uit handen maar ook alle administratieve werkzaamheden daaromheen. Zo doen wij bijvoorbeeld ook de aangifte voor loonheffing en de registratie voor het ziekteverzuim. En u profiteert van nog meer voordelen van het uitbesteden van de loonadministratie.

  • Je hebt minder (vast) personeel nodig voor de algehele organisatie van je uitzendbureau, want Payoffice neemt je veel werk uit handen.
  • Je hebt je financiën snel, eenvoudig en goed op orde. Payoffice behandelt zaken zoals de urenbriefjes, loonuitbetalingen en facturering aan opdrachtgevers. Je hoeft ook geen financiële reserve te hebben om loon aan uitzendkrachten voor te schieten, omdat opdrachtgevers nou eenmaal altijd later betalen.
  • Jij kun je volledig storten op waar je goed in bent: het koppelen van vraag en aanbod. Zo kun je een volwaardige en betrouwbare partner zijn voor zowel opdrachtgever als werknemer.
  • Je hebt geen groot kantoorpand nodig. Je kunt zelfs, zeker in het begin, volstaan met een telefoon en laptop aan de keukentafel.
  • Je hoeft je niet te verdiepen in alle juridische zaken die het werken met (tijdelijke) personeel met zich meebrengt.
  • Payoffice neemt je graag mee in hun kennis van de uitzendbranche met al zijn kansen en valkuilen. Wij hebben een actieve helpdesk.
  • Je loopt minder bedrijfsrisico, omdat je niet te maken krijgt met langdurig zieke medewerkers, lastige ontslag procedures, aansprakelijkheid e.d.

Deze backoffice activiteiten kunnen wij overnemen

Er zijn nog veel meer onderdelen van uw backoffice die u kunt uitbesteden omdat ze niet tot uw kernactiviteiten behoren.  Deze kunt u het beste overdragen aan een gespecialiseerde partij. U houdt zich bezig met uw activiteiten, wij met die van ons. Terwijl u zich bezig houdt met bijvoorbeeld de werving en selectie van goed personeel, verzorgen wij voor u de rest. Denkt u bijvoorbeeld aan:

  • Het opstellen van jaaropgaven;
  • Arbeidscontracten opstellen;
  • Verzorgen van de maandelijkse loonbetalingen;
  • Doorbetaling van salaris bij ziekte;
  • Ondersteuning bij onverhoopte ontslagprocedures;
  • Bijhouden van wets- en CAO-wijzigingen;
  • Verzekeringen bij arbeidsongeschiktheid.

Nieuwsgierig geworden?

Benieuwd waarmee wij u nog meer kunnen ondersteunen? Vraag een vrijblijvend gesprek aan! U kunt telefonisch contact opnemen 040 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. De specialisten van Payoffice vertellen u graag meer over de vele voordelen van backoffice ondersteuning in Oegstgeest.