Urk

UW BACKOFFICE UITBESTEDEN IN URK

Uw onderneming groeit. Het gaat voor de wind en u moet zelfs meer mensen aannemen. Dat is natuurlijk geweldig. Maar meer personeel betekent  echter ook meer administratieve werkzaamheden. Denk aan de werving en selectie van nieuwe uitzendkrachten, de tijdige en correcte uitbetaling, facturatie aan uw eindklanten en de verzorging van correcte loonstrookjes en jaaropgaven. De loon- en salarisadministratie is een veeleisende en complexe bezigheid die veel aandacht en kennis vereist.

Uw backoffice is maatwerk

U begon ooit met ondernemen in Urk. Of u mag er nog aan beginnen. Maar die administratie… wilde u dat wel? En ligt daar uw kracht? Als backoffice specialist kunnen wij u de volledige personeelsadministratie uit handen nemen terwijl u zich richt op uw core business en de touwtjes zelf in handen houdt. U bepaalt zelf wie u waar aan het werk zet terwijl wij het juridisch werkgeverschap dragen. Zo verzorgen wij dus bijvoorbeeld het ziekteverzuim en regelen wij de doorbetaling. Ondernemen brengt immers  al genoeg risico’s met zich mee. Onze specialisten zorgen ervoor dat bijna al uw werkgeversrisico’s gedekt zijn.

Wij doen het sámen

In een geheel vrijblijvend onderhoud bekijken we samen wat Payoffice nog meer voor u kan betekenen. Zo maakt u, als u de backoffice gaat uitbesteden in Urk, bijvoorbeeld gebruik van onze uitgebreide kennis op backoffice-gebied en onze efficiënt geregelde administratie. En dat alles voor een zeer aanvaardbaar tarief. En we kunnen nog veel meer voor u betekenen:

  • Contracten met uitzendkrachten opstellen en bewaken;
  • Het verzorgen van uw jaaropgaven
  • Advies en ondersteuning bij langdurig ziekte en ontslagprocedures;
  • Uren-, loon- en salarisadministratie;
  • Informatie over mogelijke arbeidsovereenkomsten;
  • Verwerking cao- en wetswijzigingen.

Ons eigen platform PayThr

Payoffice ontwierp en bouwde een eigen ICT-platform waarin onze backoffice ondersteuning overzichtelijk en goed is georganiseerd. Uw uitzendkrachten en uw medewerkers hebben zo 24/7 inzicht in de administratie en documenten waartoe zij gerechtigd zijn. En u heeft continue inzicht in uw onderneming. Dat maakt werken met Payoffice efficiënt en rendabel..

Backoffice ondersteuning in Urk!

Wilt u ook meer weten over wat backoffice ondersteuning voor uw bedrijf in Urk kan betekenen? Neem dan contact op met Payoffice B.V. Telefonisch 040 – 30 38 500 of per e-mail info@payoffice.nl. Graag staan wij u te woord!